poniedziałek, 18 stycznia 2016

Zimowe motyle


Za oknem piękna zima, w planach mam spacer z aparatem, ale czekam aż niebo się troszkę rozchmurzy, więc póki co u mnie wiosennie. W ramach wykorzystywania domowych zapasów powstały trzy papierowe motylki. Przysiadły na patyczkach drewnianych i spokojnie mogą służyć za ozdobę kwiatków doniczkowych, można wykorzystać je na karnawałowych stołach albo schować do szuflady i poczekać na wiosnę ;). Moje najprawdopodobniej poczekają na cieplejsze dni i powiększenie stadka, bo mam zamiar zrobić jeszcze kilka takich motylki.






Miłego dnia!


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i jakie praktyczne, będą pięknie zdobiły doniczkowe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie doniczkowe ozdoby, az wiosna zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie będą wyglądały w doniczkach, jakby przysiady na kwiatach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe ozdóbeczki poczyniłaś. Z pewnością wymyślisz im dobre zastosowanie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne,bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam takie papiery :) Śliczne Motyleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stadko motylków:) Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, uwielbiam motylki, mam w kwiatkach metalowe i jednego na świeczniku.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenne motylki - aż miło się zrobiło :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne motylki!!! Wspaniale będą się prezentować w doniczkach!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...