sobota, 20 lutego 2016

Fiolet i klucze


Udało mi się skończyć szafeczkę na klucze. Od bardzo długiego czasu leżała sobie w kącie i czekała na woskowanie, czekała i czekała... A że wosk, który posiadam, niezbyt ładnie pachnie nie mogłam się zebrać. Na szczęście przedwczoraj zlitowałam się nad szafeczką, zawoskowałam ją i dzisiaj jest gotowa do prezentacji. Fioletowy kolor uzyskałam dzięki bejcy, motywy kwiatowe pochodzą z serwetek, napis wykonałam własnoręcznie pędzelkiem "od ręki" dlatego wyszło krzywo ;), użyłam też dwuskładnikowy werniks do spękań żeby lekko postarzyć serwetkowe kwiatki.






Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Ale śliczna!!! Przepiękny odcień fioletu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaach jest cudny !!! Ten fiolet mnie urzekł, dokładni taki sam mam w sypialni na ścianach. Pieknie CI to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna piękny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała skrzyneczka - dopracowana w każdym szczególe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i w sam raz na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odręczne napisy są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju.Kiedyś wszystko było pisane odręcznie nawet księgi.Także super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra półeczka na klucze - fajny kolor :)
    Napis miłego dnia w środku jest jak kropka nad i - cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...