wtorek, 2 lutego 2016

Fotograficzne podsumowanie

W listopadzie zgłosiłam się do wyzwania fotograficznego na blogu Ażurowe Marzenia. Zadanie niby proste- 26 tematów, które trzeba było zinterpretować i sfotografować, a na koniec zrobić podsumowanie na blogu. Robienie zdjęć na zadane tematy wcale nie jest takie łatwe jakby się wydawało ale warto spróbować,  ćwiczenie rozwijające kreatywność nikomu nie zaszkodzi ;). 
Zadane tematy wyglądały tak:

A tak udało mi się je zinterpretować:

1. Widok- po wyjściu z bramy i spojrzeniu w lewo ukazał mi się taki widok (dodam, że brama nie moja)

2. Do góry- światełka na choince, długi czas naświetlania i ruszamy aparatem w dół i do góry!

 3. Zimno- oby jeżyny nie przemarzły... 

4. Śniadanie- a właściwie pół śniadania.

5. Cisza- cichy zimowy spacer, rośliny śpią pod kołdrą śniegu, ludzie siedzą w ciepłych domach a ja po cichutku robię zdjęcia...

6. Daleko- przy temperaturze poniżej 10 stopni droga się wydłuża, wszędzie jakby dalej...

7. Odbicie- świąteczne ozdoby odbijają się w oknie kawiarni.

8. Leniwie- zimno, śpiąco i leniwie.

9. Kubek- a w kubku zimowa herbata, z pomarańczą, cytryną, goździkami i sokiem malinowym.

10. Biały- co zimą może być bielsze?

11. Pysznie - faworki tylko w karnawale!

12. Płomień- świąteczna świeca

13. Pośród drzew- między drzewami rośnie chmiel, latem mieszkają tu różne ptaszki a zimą śnieg  

14. Z bliska- lubię robić takie zdjęcia

15. Pusto- faworki zjedzone został pusty talerzyk i resztki cukru pudru

16. Ślady- chyba po biegówkach

17. Na niebie- nieśmiało zza chmur wychyla się słońce, nie częsty gość o tej porze roku

18. W kuchni- tutaj też było świątecznie

19. W czerwieni- kolor, który cieszy oko szczególnie zimą

20. Choinka- na placu Zamkowym w Warszawie

21. Świątecznie- trochę kiczowato ale ważne że się świeci... 

22. Przyjaciel- u mnie przyjaciółka, ta sama od 15 lat, wierna, kochana i z charakterem. 

23. W zimie- drzewa bez liści, tego nie lubię w zimie

24. Płatki- w zwielokrotnionej ilości

25. Lubię- nie przepadam za kwiatami doniczkowymi ale mam w domu storczyka i bardzo lubię jak zakwitnie, szczególnie zimą ;)

26. Przyjemności- największa przyjemność to usiąść z książką i zatopić się w lekturze, mały kawałeczek mojej domowej biblioteczki

Uf... to by było na tyle!

12 komentarzy:

  1. Ja ze swoim aparatem się w ogóle się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie natworzyłaś! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper! Fajne interpretacje! Ujęły mnie przyjaciółka i przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne krajobrazy. Bardzo takie lubię:)
    Dużo tych przyjemności- podobnie jak u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotografię, bardzo miło spędziałam czas je oglądając. Masz duszę artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotografie - każda z własnym klimatem i duszą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia :) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super,jednak gdy zima można zrobić piękne zdjęcia :)
    dobrze ,że chwilę zagościła u nas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia zrobiłaś :).

    Też lubię robić makro zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...