środa, 24 lutego 2016

Home sweet home


Ładną jesień mamy tej zimy, a u Was jaka sytuacja za oknem? U mnie powoli zaczynamy zapominać co to jest słońce, dobrze, że zostało kiedyś uwiecznione na zdjęciach ;)
A dzisiaj mam dla Was jedno z trzech serduch, które udało mi się ostatnio wykonać. Postarzane, przecierane, grafika to transfer wykonany z pomocą olejku lawendowego, a z tyłu serwetka w stylu vintage. Do tego wstążka i sznureczek. Ach! I jeszcze ozdóbki w kolorze srebra. Ot, taka praca :)




Pogoda wpływa źle na głowę, nie dość, że często boli to jeszcze myśleć jakoś ciężko, o trudnościach z pisaniem postów wolę już nie wspominać..


P.S.
Anetta zachęciła mnie do wzięcia udziału w zabawie zorganizowanej przez Art-Piaskownicę co niniejszym czynię i zgłaszam moje serducho!

20 komentarzy:

  1. Piękne serducho:) Ostatnio "odkryłam" transfer na gesso i jestem bardzo zadowolona - szybko, ładnie i bezzapachowo:)). Kalino - może wzięłabyś udział w " serduszkowym" candy Art-Piaskownicy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie- chętnie wezmę udział w tej zabawie!

      Usuń
  2. Cudowne serduszko, prezentuje się rewelacyjnie, w takim stylu retro - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie aura za oknem doskwiera. Wiosno, gdzie jesteś?
    Śliczne, romantyczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszko!!! Uwielbiam taki styl!
    U nas pogoda dziś raczej wiosenna, a jeszcze kilka dni temu była piękna zima:)
    Pozdrawiam i życzę słoneczka za oknem:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serce!
    U mnie też pogoda nie najlepsza, słońce się pojawia, ale na przemian z wiatrem lub deszczem, więc żadna to pociecha... Zimno, wiosny jeszcze nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne serduszko :))) Zycze Slonka Duuuzo !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjku jak pięknie !!! Wyszło rewelacyjnie, bardz fajny klimat ( mój ulubiony ) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne serduszko, super klimat! :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i delikatne serduszko, dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace są ładne, ale już mam dosyć szarości od tej pogody za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, postarzany efekt. Transfer na olejku lawendowym brzmi o niebo lepiej niż ten acetonem ;) Dzięki za zgłoszenie do Art-Piaskownicy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne jest ! takie nostalgiczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne serduszko.
    Transfer na olejek lawendowy? Pierwszy raz coś takiego słyszę! Ależ mnie to zaintrygowało!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serduszko! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...