sobota, 6 lutego 2016

Lato zimą


W kalendarzu zima, za oknem jesień a w mojej głowie już lato ;). albo chociaż wiosna - ciepłe dni, słońce, zapach kwiatów, śpiew ptaków, zieleń itd. Chciałabym już schować do szafy ciepłe palto, rękawiczki, szalik i czapkę. A jeszcze zepsuł mi się suwak w kurtce co spowodowało większą tęsknotę za kolejną porą roku. Dlatego dzisiaj u mnie ozdoby kojarzące się z latem, morzem i wakacjami: latarnia morska i ptaszek (może mewa?). Białe, z niebieskimi przecierkami i zachlapaniami.





9 komentarzy:

  1. Latarnia morska i ptaszek? Rajciu to są moje ulubione motywy :) Rewelacja :) Prosto wykonane a jaki fajny efekt dają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj właśnie myślałam o motywie latarni morskiej - żeby umieścić ją na koszulce..
    Podobają mi się Twoje ozdoby:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, proste a jednak mają "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie na to patrzy to aż czuc morską bryze na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...