sobota, 13 lutego 2016

Serce na jutro

`
Niezależnie od tego, czy lubimy Walentynki czy też nie, zawsze miło jest dostawać małe prezenciki - dowody miłości i przyjaźni, i wiedzieć, że komuś na nas zależy. Nie miałam zamiaru robić żadnych walentynkowych ozdób, i pewnie tak by zostało, gdyby nie pewna sześciolatka, która lubi okazywać miłość najbliższym i koniecznie musiała coś przygotować. Co było robić? Wyciągnęłam druciki, z których skręciłyśmy serducha, oplotłyśmy je wstążkami i włóczką, potem pozostało nam tylko zrobić dekoracje z piórek, koralików i wstążek. I tak powstały dwa serca, zgadniecie, które jest czyje?
Zrobienie takiej ozdoby jest naprawdę proste, oczywiście trochę pomogłam sześciolatce, ale większość pracy wykonała sama!
A ja, tak się rozpędziłam z tymi ozdobami walentynkowymi, że zrobiłam jeszcze 3 grafiki, które można wydrukować i ozdobić nimi mieszkanie albo dać komuś w prezencie (niekoniecznie w Walentynki)!

                                            


I pamiętajcie o okazywaniu miłości i przyjaźni przez cały rok!





12 komentarzy:

  1. Cudne, romantyczne serducho :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serdusia:) Fajny, prosty pomysł, a jaki efekt!!! Mała artystka świetnie sobie poradziła:) Grafiki bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, zwłaszcza na zabawę z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna i jakie proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce jak łapacz snów :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z tymi piórkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...