poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Niezawodna lawenda


Moje ręce zajmują ostatnio druty, właściwie pochłaniają każdą wolną chwilę jaką uda mi się wygospodarować. Trochę potrwa zanim pokażę Wam rezultat mojej pracy ponieważ zabrałam się za dużą rzecz ;). Nie powiem Wam co dziergam, niech to będzie moją tajemnicą... Mimo nowego hobby znalazłam chwilkę i udało mi się skończyć chustecznik ozdobiony nieśmiertelną lawendą. Oto i on!







 Macie jakieś wzory i motywy, które uważacie za ponadczasowe? Dla mnie jest to lawenda i klimaty morskie :)

P.S. Odpowiadając na pytania pojawiające się w komentarzach donoszę że, dół chustecznika pomalowałam fioletową bejcą.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny chustecznik i to zapięcie nadaje smaczku
    Pozdrowionka
    ps. tak dumam co tam dziergasz może jakiś kocyk albo pled... czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny!!! Ja kocham róże i chyba motywy różane mi się nigdy nie znudzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny. Uwielbiam gdy słoje drewna są ładnie podkreślony. Przypomniało mi się, że mąż mi obiecał kupić fioletową bejcę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny chustecznik! Uwielbiam lawendę i róże - dla mnie są ponadczasowe:) To chyba taka klasyka gatunku dekupażowego:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny chustecznik:)zgadzam się z ponadczasowością lawendy jak również z róż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście lawenda jest ponadczasowa ..może też róże :)
    Śliczne wykonanie chustecznika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobiłaś przecierany fiolet?? Woskiem? I prześlicznie, że w środku też wymalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LAWENDA niezawodnie sprawdza się w każdym wydaniu. Wg mnie dobrze ze postawiłaś na lawendę i lawendowy krajobraz, róże zawsze są bardziej zaangażowane.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lawendę, taką w ogrodzie również.:)
    Poza tym uwielbiam motywy różane.
    A na Twoim chusteczniku bardzo podoba mi się też dół. On bejcowany, czy farbką?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lawenda pasuje do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękn, łagodny chustecznik :) pdoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny chustecznik :))) Trzymam kciuki za Twoja duza robotke :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawenda zdecydowanie jest ponadczasowa:) Śliczny chustecznik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyszedł dół, oczywiście górze też nic nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyszedł dół, oczywiście górze też nic nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, iście prowansalski, chustecznik;) osobiście bardzo polubiłam decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny chustecznik! Motyw zawsze dla mnie na czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...