czwartek, 12 maja 2016

Maj jest piękny!


Ostatnio jestem tak zajęta, że nie mam czasu tworzyć. W wolnych chwilach łapię za druty i coś tam powolutku dziergam inne prace rękodzielnicze poszły, póki co, w zapomnienie. Książki wołają do mnie z półek, szafek, stolików i parapetów (swoją drogą ciekawe, czy u Was też książki zajmują każde wolne miejsce?) "czytaj nas! czytaj nas!"... a tu czasu brak... Wieczorami albo padam jak grzeczne dziecko i przed 22 smacznie chrapię, albo nie mogę spać i przewalam się z boku na bok myśląc o tym jak mało czasu zostało mi do 6 rano i że znów będę chodzić jak zombie... Ale nie jest ze mną najgorzej bo w tym roku wyjątkowo doceniam piękno wiosny! I znajduję czas, żeby to piękno uwiecznić na dłużej czyli czasem biegam z aparatem po mieście i okolicach i fotografuję kwitnące drzewa. Idąc ulicą bez aparatu potrafię przystanąć przy takim drzewku czy krzaczku i z zamkniętymi oczami upajam się tym cudownym zapachem! Zauważyłam, że nie jestem w tym sama, wiele osób zachwyca się wiosną w bardzo podobny sposób :)
Ponieważ nie zrobiłam ostatnio nic kreatywnego mam dla Was tylko kilka zdjęć bzu, który przedwczoraj z zapałem obfotografowałam. Szkoda, że nie możecie poczuć tego cudownego zapachu...





Szkoda, że wiosna jest taka krótka!
Do zobaczenia!


9 komentarzy:

  1. Oj tak z tym czasem to prawda, coraz go mniej :(
    a Bez TAK! uwielbiam! i Jaśmin też bardzo, bardzo
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie wróciłam do domu z bukietem białego bzu... :D Ten zapach jest cudowny :) To prawda, wiosną trzeba się zachwycać, bo szybko mija.. Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten bez... Uwielbiam! pięknie go uwieczniłaś na zdjęciach! Niemalże "czuję" jego zapach z ekranu monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! A z czasem też mam problem, nigdy go nie ma jak jest potrzebny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne!!!!! U mnie przy furtce rośnie sobie taki biedny, przerzedzony krzaczek bzu, podniszczony w czasie przebudowy domu, ale już odbija i właśnie pięknie zakwitł na ciemny fiolet. Pachnie przecudnie:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bez i piękna wiosna:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam bez...przecudne zdjęcia;)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Bez jest bardzo ładnie pozuje :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...