poniedziałek, 30 maja 2016

Trochę plecenia


Od najmłodszych lat lubiłam pleść wianki i stroić w nie swoją główkę. Ostatni weekend udało mi się spędzić poza miastem, na łące rosły takie delikatne białe kwiatki (nie mam pojęcia jak się nazywają), którym nie mogłam się oprzeć - musiałam upleść z nich wianek. 







Wianek z polnych kwiatów - niby nic a cieszy! I odmładza, po założeniu go na głowę człowiek czuje się jakby znowu był dzieckiem ;). I chociaż wytrzymuje zaledwie pół dnia sprawia dużo radości. Przydatna rzecz! Dlatego mój wianek zgłaszam do zabawy organizowanej przez Art-Piaskownicę.


A na koniec jeszcze trochę mnie, w wianku oczywiście (zdjęcie zrobione z ręki - mojej własnej - dlatego nie jest najlepsze).


14 komentarzy:

  1. ja zawsze z dzieckiem pleciemy wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! ślicznie wyglądasz :)
    a wiesz , że ja nie umiem pleść :( muszę się w końcu nauczyć i ustroić główki dziewczyn mych
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Och uwielbiam wianeczki !!! Jak byłam mała to zawsze sobie taki plotłam :) Super :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wianeczek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wianek!!! kwiatki to : Rogownica polna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź! Teraz tylko muszę zapamiętać nazwę kwiatków :)

      Usuń
  6. Fantastyczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz Cię widzę! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianeczek uroczy!!! Tez plotłam w dzieciństwie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chciałam pleść wianki ale jakoś nigdy nie umiałam się na umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z takich malutkich i delikatnych kwiatków to nie lada sztuka cos uplesc. a zdjecie kapitalne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wianuszek! Aż przypomina się dzieciństwo :D Kiedyś plotłam ale już zapomniałam jak to się robi, muszę sobie przypomnieć :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...