poniedziałek, 27 czerwca 2016

Czas szybko leci..

Wczoraj minęły dwa lata jak przemogłam się, co nie było łatwe, i założyłam bloga. Czas leci tak szybko, że aż nie chce mi się wierzyć, że minęły już 732 dni a ja nadal jestem z Wami ;). Może ostatnio rzadziej ale mam nadzieję, ze uda mi się poprawić!
Na drugie urodziny mam 2 ciekawostki:
1. Ze wszystkich prac, które prezentowałam na blogu najwięcej odwiedzin miał piórniczek z lilijkami.


2. A najwięcej komentarzy deseczka przerobiona na "ramkę" na zdjęcia.


Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze to najlepsza motywacja do pracy!

A ja w prezencie urodzinowym założyłam sobie stronę na facebooku, na którą serdecznie Was zapraszam!


10 komentarzy:

  1. Gratuluję ładnej rocznicy i życzę wielu wspaniałych pomysłów na kolejne lata blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego z okazjii rocznicy bloga Kochana, ta deseczka jest obłędna ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego! i jeszcze wielu lat twórczego blogowania Ci życzę:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy!:) Kolejnych udanych blogowych lat Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) i życzę kolejnych latek w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajny pomysł z tą deseczką! Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Życzę wielu wspaniałych pomysłów, takich jak deseczka i piórniczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prace więc nic dziwnego że się podobały!! Życzę wielu wspaniałych postów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...