środa, 22 czerwca 2016

Torby na lato


Jakiś czas temu będąc w popularnym szwedzkim sklepie z wyposażeniem wnętrz kupiłam komplet pisaków do tkanin. Przez kilka tygodni leżały sobie na parapecie aż któregoś dnia postanowiłam je wypróbować i tak powstały trzy wakacyjne torby płócienne. Flamastry nadal piszą, więc pewnie powstaną kolejne torby. A czy obrazki będą trwałe? To się okaże z czasem... mam nadzieję, że wytrzymają wakacje. Słyszałam opinie, że te mazaki nie są zbyt trwałe i blakną w praniu. Ale póki co nie będę się nad tym zastanawiać tylko pokażę Wam co udało mi się stworzyć :)







Mam nadzieję, że torby nie będą zalegały w szafie tylko komuś się przydadzą ;)

Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Świetne i jakie pomysłowe :) Bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Bardzo wesołe, w sam raz na wakacje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i kolorowe torby.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne torby :)) Ja osobiscie czasem tych mazakow uzywam i jak na razie jestem z nich zadowolona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, kolorowe i pomysłowe torby!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są choć sówka chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak motyw sowy jest najlepszy i zawsze się sprawdza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie torby! Są wspaniałe i jak znalazł na te małe zakupy, które kończą się na całej masie ciężkich siatek. :D
    Twoje są świetne, bardzo podoba mi się ta z sową i ta ostatnia "I like nice things." Świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Torby będą się rzucały w oczy :)) te trójkąciki mnie urzekły naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie torby :) a dla mnie ostatnia najlepsza ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, ale one mają świetne kolory! Muszę się do "tego" sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne torby, niepowtarzalne
    co do pisaków do tanin to chyba kiedyś Diana z bloga Diana Art robiła ciekawy wpis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne torby, nie tylko na lato:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...