piątek, 8 lipca 2016

Przyda się latem


Moja fascynacja drutami trwa. Z robótkami jest u mnie jak z czytaniem książek, nie umiem czytać jednej - zawsze czytam kilka książek na raz, i nie umiem dziergać jednej rzeczy od początku do końca. Mam zaczętych kilka robótek, które stopniowo wykańczam ;). I tak udało mi się wczoraj skończyć torbę. Moja pierwsza torba, którą własnoręcznie wydziergałam! Nawet nie wyobrażacie sobie jaka jestem z siebie dumna! Lato powoduje, że moje prace idą w kierunku morsko-marynistycznym i tak było z tą torbą. Białe i niebieskie pasy, warkocze, które kojarzą mi się z linami i guzik przypominający kamień. Pomysł i projekt miałam w głowie, nie rozumiem o co chodzi w dostępnych projektach więc sama wszystko wymyślam ;)







Zastanawiam się tylko czy nie wzmocnić torby i nie wszyć jakiejś podszewki.
I kusi mnie, żeby ozdobić ją jakimś marynistycznym dodatkiem.
Może zrobię jakaś broszkę ;)


12 komentarzy:

  1. Świetna, na letnie szpargały jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Exra! myślę, że motyw kotwicy byłby fajny
    ja dalej z drutami na bakier haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna!!! Wspaniała na lato:) Możesz dodać jakiś marynistyczny drobiazg, będzie fajnie wyglądało:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest piękna, widać, że lubisz druty z wielka wzjemnością. Jeśli chcesz faktycznie wzmocnić ją marynistycznym akcentem to ja proponuję jako dopełnienie czerwoną kotiwcę. Jestem przekonana, że z kotwicą będzie się pięknie prezentowała choć i teraz jej niczego nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny trend ... jeszcze jakby dodać czerwony akcent - idealna na plażę!.... druty są ekstra! też lubiłam najbardziej robić torebki ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdecydowanie się przyda taka torebka ! Jest rewelacyjna , zauroczyłam się w niem. Marynistyczny styl idealnie komponuje się do letniego klimatu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest, ładnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podszewka jak najbardziej wskazana, wtedy będziesz mieć pewność, że nic się nie będzie wyciągało. A jeśli chodzi o akcent, to myślę że czerwona kotwica lub koło ratunkowe będzie super wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...