piątek, 22 lipca 2016

Słoik, sznurek i rybka czyli zrób sobie świecznik


Jak zrobić takie świeczniki? To bardzo proste! Zacznijmy od kupienia jogurtów, które nie tylko są bardzo smaczne ale zapakowane w fantastyczne słoiczki ;), potem potrzebny nam będzie sznurek, muszelki i drewniane dekorki. Słoiczki oplatamy sznurkiem, ja przykleiłam go na klej, mocujemy ozdóbki i gotowe! Miałam szczęście i znalazłam świeczki w kształcie rybki, które idealnie pasują do moich wakacyjnych świeczników. 









Ostatnio jestem monotematyczna i wszystkie moje prace są w morskim klimacie. Pewnie dlatego, że w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam i tęsknię za wodą ;).

Przy okazji zgłaszam moje świeczniki do wyzwania Art-piaskownicy:



11 komentarzy:

  1. uwielbiam takie proste "małe dzieła sztuki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste ale klimatyczne i z klasą :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jedno potwierdzenie, że proste jest fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, też mam takie słoiczki, czekają na ozdobienie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te słoiczki. Każda ma swój sposób na ich wykorzystanie i to jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczki z odzysku zawsze można świetnie wykorzystać - cudne:) dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Uwielbiam takie morskie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. są bardzo wakacyjne, śliczne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...