poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Czytam bo lubię


Czasem zdarza mi się chwycić w rękę igłę z nitką i coś tam sobie uszyć. Ba! czasem nawet udaje mi się odpalić maszynę i uszyć coś przy jej pomocy. Nie jestem w tym dobra (jeszcze nie) ale sprawia mi to przyjemność. Jakiś czas temu uszyłam filcowy pokrowiec na mój czytnik, co prawda ma on okładkę ale taki pokrowiec też się może przydać ;)





A co z czytaniem? Od dziecka uwielbiam czytać. Książki zajmują ważne miejsce w moim życiu, te papierowe także w mieszkaniu;). Dzięki czytnikowi mam więcej wolnego miejsca w domu, i chociaż nie pachnie on prawdziwą książką czytanie na nim sprawia mi dużo frajdy. 


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pokrowiec, powinnaś częściej zasiadać do maszyny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pokrowiec stworzyłaś :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest! Bardzo oryginalnie wygląda z tymi serduszkami:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pokrowiec! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super etui :) Mi też by się takie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. etui z pewnością będzie przydatne :) pomysł bardzo fajny - podoba mi się prostota formy

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pokrowiec! zapraszam do mnie na małe candy http://niezchin.blogspot.com/2016/08/mae-candy-z-okazji-200-posta.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...