wtorek, 2 sierpnia 2016

Różowy świat dziecka


Gdzie ten czas tak pędzi... z niczym się nie wyrabiam. Dopiero co zaczął się czerwiec a tu już początek sierpnia... a gdzie podział się lipiec? Mam nadzieję, że z końcem lata czas trochę przystopuje i świat zwolni ;) Tymczasem chcę Wam pokazać kocyk dla dziecka, który zrobiłam na drutach. Prosty i różowy idealny dla dziewczynki. Wymiary? Nie mam pojęcia... jak już go zapakowałam to dotarło do mnie, że nawet go nie zmierzyłam. To chyba dlatego, że do dzisiaj nie mogę uwierzyć w to, że nauczyłam się robić na drutach!








A tak wygląda po zapakowaniu. Metkę papierową zrobiłam sama, tą z sówką kupiłam w pasmanterii, ale chyba muszę zrobić (zamówić) osobiste wszywki ;)



Pierwszy kocyk zrobiony, ale zdradzę Wam, że robi się kolejny!
Jeszcze kilka szczegółów technicznych: kocyk zrobiłam z włóczki akrylowej Kotek. Nie mam doświadczenia w robieniu na drutach ale tę włóczkę oceniam na 5!


11 komentarzy:

  1. No piękny kocyk! Idziesz jak burza z tymi drutami
    Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł naprawdę przepiękny.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk jest uroczy i z pewnością się przyda. Żałuję, że moje umiejętności dziewiarskie reanimowałam już po tym jak urodził się mój synek i na taki kocyk było już trochę za późno (miał już dwa albo i trzy 'kupne'). Teraz znajomej córka oczekuje przyjścia na świat swojego pierworodnego i mam ochotę coś zrobić, bo to prosta robota. Może takie właśnie jak Twój? Lecę przeglądnąć zapasy :)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kocyk jest śliczny !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochana, ale zrobiłaś śliczności! jest przeuroczy i na pewno zachwyci rodziców, a maleństwu będzie cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny! Ładny wzór i taki rowniutki:) Świetnie Ci idzie robienie na drutach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kocyk! taki słodko-dziewczęcy:) wygląda na bardzo mięciutki i wygodny!żałuje, że sama nie potrafię robić na drutach...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...