wtorek, 27 września 2016

Jesień pełna inspiracji

Jesień. W tym roku przyszła nagle i niespodziewanie, przepychała się z latem ale w końcu wygrała. Przyniosła ze sobą zimne noce i mgliste poranki. Powoli zasypuje świat kolorowymi liśćmi. Na szczęście nie wyjęła jeszcze z rękawa deszczu i pluchy...
Czy lubię jesień? Nie lubię. Kocham wiosnę gdy wszystko budzi się do życia i robi się coraz cieplej. Ale żeby przyszła moja ukochana wiosna najpierw musi zapanować jesień a potem zima (brr...), tak to sobie wymyśliła Matka Natura. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogodzić się z tym i garściami czerpać inspiracje z jesieni. A jest ich pełno!

Pomimo, że jesień nie należy do moich ulubionych pór roku doceniam ją za:
1.Spacery po lesie

2. Jesienne kałuże

3. Dynie i jabłka

4. "Materiały" do stworzenia pięknych wianków


5. Długie wieczory podczas których można zatopić się w lekturze ;)

Dzisiejsze inspiracje zaczerpnęłam z Pinterest.



8 komentarzy:

  1. Lubię jesień, a inspiracje prawdziwie inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, inspiracji jesiennych jest mnóstwo! Ja jesień uwielbiam, choć na tym etapie na którym jest obecnie - z zimnymi porankami i wieczorami i ciepłem w środku dnia najmniej, bo ciężko jest jeszcze przestawić się z lata. Ale kiedy zaczyna się festiwal jesiennych barw liści - wtedy jest pięknie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I za to Kocham jesień !! Za te ciepło kolorow i świeżego zapachu :) Cudne ispiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyroda i jesień daje mnóstwo inspiracji i możliwości... Piękne zdjecia...
    wspaniałej jesieni życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wianki. Trudno nie lubić jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne inspiracje! Zawsze chciałam zrobić wianek na drzwi, ale chyba nie umiem:( Piękne kolory jesieni:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...