środa, 30 listopada 2016

Kalendarz adwentowy

Najwyższy czas zacząć przygotowania do Świąt. Od jutra zacznie się "słodkie" odliczanie dni do Wigilii a wszystko za sprawą kalendarzy adwentowych, które wykonujemy własnoręcznie (albo kupujemy) dla dzieciaków. W tym roku postanowiłam zrobić kalendarz w kształcie choinki, zamotać na nim światełka i oczywiście powiesić malutkie paczuszki. Taki kalendarz będzie mógł wisieć przez całe Święta (a nawet ciut dłużej) i zdobić pokój dziecka. Można będzie na nim zawiesić świąteczne ozdóbki. 

Tak wyglądał kalendarz przed założeniem światełek. 




A tak po opleceniu go łańcuchem świetlnym.





Nie obyło się bez małej wpadki... Przyklejając spinacze z numerkami pomyliłam się i troszkę pomieszałam kolejność, czego nie omieszkała mi wypomnieć Siedmiolatka ;). Mogłam powiedzieć, że zrobiłam to specjalnie, żeby sprawdzić czy potrafi liczyć, ale nie chciałam kłamać.
Niestety nie mam zdjęcia kalendarza z paczuszkami, bo rozładowała mi się bateria w aparacie a pozostałe dwie też nie były naładowane... Powiem Wam tylko że jest mocno obwieszony bo paczuszki są podwójne - dla Siedmiolatki i jej młodszego brata.

Miłego odliczania dni do Wigilii !

8 komentarzy:

  1. Świetny:) ... a odliczanie już się zaczęło od pierwszej niedzieli adwentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo fajny pomysł :) Podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudny jest! Piękne kolorki, uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny nawet bez paczuszek Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Pomysł był rewelacyjny i trafiłaś w mój gust idealnie ! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł... super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo to sprytna Siedmiolatka...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...