czwartek, 15 grudnia 2016

Srebrne Święta

W tym roku postawiłam na srebro i zrobiłam wianek w tym kolorze. Zawiśnie na drzwiach wejściowych do domu i będzie witał świątecznych gości. Czy po wejściu do domu zobaczą więcej srebra? Tego jeszcze nie wiem... W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, czekam ze świątecznymi dekoracjami do ostatniej chwili. Zobaczymy co z tego wyniknie ;).

W dziennym świetle wianek prezentuje się tak:



A wieczorem, przy zapalonych lampkach, tak:



Sami zdecydujcie w jakim świetle wianek wygląda lepiej. Przyznam się, że zdjęcia wieczorne sprawiły mi więcej frajdy i zdecydowanie wolę wianek w tym wydaniu.


7 komentarzy:

  1. WOW!!!To jest dopiero wianek!!!Jest cudowny ! Pięknie to zrobiłaś :) Jestem absolutnie zachwycona !!Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że wianek lepiej wygląda wieczorem bo taki klimat zawsze nas oczarowuje😊 cudna dekoracja. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo! Niesamowity. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam jedno pomieszczenie w srebrze i bieli. Wianek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię prostotę takich kompozycji, które mają w sobie wiele ze świątecznego uroku ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...