poniedziałek, 23 stycznia 2017

Dinozaury na wieszaku

Dzisiaj coś dla małych paleontologów. Wieszak, który w miejscu tradycyjnych haczyków ma zabawkowe dinozaury. Można na nim wieszać nie tylko ubrania ale wszystko co tylko przyjdzie do głowy naszym milusińskim. No nie do końca wszystko bo wieszak ma swoje ograniczenia wagowe, jakie? A tego jeszcze nikt nie sprawdził. 






Wieszak idealnie sprawdza się do przechowywania biżuterii. Korale i łańcuszki nie plączą się, a pierścionki pasują na głowy i ogony dinozaurów. W końcu nie tylko chłopcy lubią te prehistoryczne zwierzęta ;)



9 komentarzy:

  1. Świetna sprawa taki wieszak, idealnie się nadaje do chłopięcego pokoju, ale skoro mówisz, że na biżuterię też to jestem w stanie Ci uwierzyć :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, zabawny wieszaczek!:) Oprócz walorów praktycznych to również oryginalna ozdoba:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity ten wieszak, uśmiałam się, ale też zachwyciłam! Podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieszak jest kapitalny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Ciekawe skąd wzięłaś takie zabawki.... gdybym ja zabrała mężowi jego zabawki to byłby płacz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wieszak! Świetnie wygląda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boziuuu!! ALe wspanialy i piękny Pomysł!!! Jestem absolutnie zachwycona ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wesoły wieszak, gratuluję pomysłu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...