poniedziałek, 9 stycznia 2017

Poduchy

W grudniu udało mi się zrobić na drutach kilka poduszek a właściwie poszewek na poduszki. Poduchami obdarowałam część rodziny i znajomych. Wszyscy wiedzieli, że od niedawna dziergam więc od razu było wiadomo kto stoi za takim prezentem. Przyznam się, że było to sprytne posunięcie z mojej strony - wszyscy docenili, że prezent jest ręcznie zrobiony i włożyłam w niego sporo pracy i serca. Nawet jak komuś nie spodobała się poducha to ja nic nie wiem na ten temat ;). A byli i tacy którzy pytali dlaczego nie dostali takiej poduszki, przypominając mi dyskretnie kiedy mają urodziny lub imieniny... 

Poduszki mają wymiar 40 x 40 cm i wszyty suwak.







Dzięki dzierganiu poduszek nauczyłam się kilku nowych splotów
 ale ich wzory powstały w mojej głowie. 
I mam już pomysły na kolejne poduchy!



20 komentarzy:

  1. Świetne poduchy -każda inna i każda piękna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne poduchy, idealne na zimową aurę :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty zrobiłaś. Te w kolorze kremu najbardziej przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne ! Wspaniale Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!!Aż chce się wtulić w taką miluchną,cieplutką oczywiście z kubkiem ciepłego kakao w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne poduszki. Świetny pomysł na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham poduchy! A Twoje są bardzo fajne, nic dziwnego, że ludzie się delikatnie upominają :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są wszystkie, mi się chyba najbardziej podoba ta pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduchy! Milutkie i cieplutkie na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, najbardziej podoba mi sie kremowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te poduchy,mam kilka sweterków,które czekaja aby je przerobić na takie poduszki,niestety nie umiem na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy przepiękne, szczególnie podobają mi się te z warkoczami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy są FANTASTYCZNE!!! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne poduchy, wzór warkoczy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się, że niektórzy upominali się o poduchy. Są naprawdę dobrze wykonane, bardzo ładne i wyglądają na miękkie i wygodne :)
    Mnie najbardziej podoba się niebieska poszewka.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne, chyba sobie coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie poduchy są piękne ;))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...