poniedziałek, 2 stycznia 2017

Poświąteczne anioły

Nie zdążyłam przed Świętami dlatego w pierwszym poście w nowym roku przedstawiam Wam sznurkowe aniołki. Ich wykonanie jest bardzo proste, wystarczy styropianowy anioł (stożek z główką), sznurek, wstążka i klej. I tak przez kilka godzin powstało małe stadko aniołków, niestety nie wszystkie załapały się na zdjęcia ;).

Pierwsze powstały eko-anioły z sznurka, którego używa się do pieczenia mięsa.






Następne były anioły ze złotego i srebrnego sznurka.



Zaszalałam też z różowym brokatowym sznurkiem i było jeszcze kilka aniołków ze sznurka do mięs, niestety nie załapały się na zdjęcia bo zanim zdążyłam wyciągnąć aparat znalazły nowy dom.

Moje sznurkowe eko-anioły zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy




Ach! I jeszcze jedno - Spełnienia marzeń w 2017 roku! Wszystkiego najlepszego!

11 komentarzy:

  1. Oooo niezła anielska gromada! się nasznurkowałaś...hihi
    Wszystkiego dobrego :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne aniołeczki! Ślicznie wyglądają w takiej licznej gromadce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super aniołeczki ! Szczegolnie te eko w rustykalnym stylu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Jakie cuda można zrobić ze zwykłego sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja aniołków :) Piękne są :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowe! Przypadły mi do gustu szczególnie te pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny anielski pomysł!!!

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne uwielbiam takie eko:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, eko aniołki! Prawdziwy czar i urok w ich prostocie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne anioły! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne anioły , podobają mi się :*
    Są oryginalne !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...