piątek, 31 marca 2017

Kolorowe siedziska

Przeglądając internet zobaczyłam siedziska zrobione z drewnianych wojskowych skrzynek. Zaintrygowana postanowiłam zrobić sobie coś takiego. Kupiłam dwie stare skrzynki po granatach, wyciągnęłam pędzle, farby, materiały obiciowe, dokupiłam piankę tapicerską i wzięłam się do pracy. I tak powstały moje siedziska! 
No może nie zupełnie tak to wyglądało, bo od zobaczenia siedzisk w internecie do kupna skrzynek minęły pewnie dwa lata, a potem to już tylko kilka tygodni jak zabrałam się za pracę ;). Ale jak już się zdecydowałam to poszło szybko, nawet obicie skrzynek materiałem nie było tak trudne jak mi się wydawało.
Pierwsza powstała skrzynka zielona, a kilka dni później niebieska.




Zielona skrzynka towarzyszy mi w pracowni, jest wygodna, mobilna i bardzo poręczna.
Przyznam się jeszcze, że od wykonania skrzynek do pokazania ich na blogu minęło kilka miesięcy ;)


9 komentarzy:

  1. Świetne!!! A ja właśnie dostałam podobną skrzynię w prezencie i dumam co z nią zrobić, stolik czy siedzisko:) A tu u Ciebie taka inspiracja!:) Fajne energetyczne kolory, na pewno dodają wnętrzu charakteru:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :) Świetnie się prezentują i jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jakie wspaniałe! To zielone jest wręcz obłędne, mimo że wolę niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to zrobiłaś! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowe :) Świetny pomysł :) Mam w domu taką skrzynkę i chyba też takie siedzisko wykombinuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...