środa, 19 kwietnia 2017

Pan Królik

Nie jestem mistrzem szycia na maszynie, jeszcze nie ;), ale czasem zdarza mi się usiąść przy tym urządzeniu i coś stworzyć. Ponieważ nie umiem czytać wykrojów krawieckich wszystko co udało mi się uszyć zrobiłam "z głowy". Nie szyję ubrań, pomijając ubranka dla lalek, bo pewnie nic by z tego nie wyszło, ale uszycie prostej zabawki to coś zupełnie innego. Tutaj nie potrzebuję żadnych wykrojów, wystarczy pomysł, materiał i nożyczki ;). I nie przejmuję się, że nie są to zabawki doskonałe, ważne, że są mojego pomysłu i sama je zrobiłam od A do Z.
Tak właśnie było z Panem Królikiem, którego chciałam Wam dzisiaj przedstawić. Przykrótkie łapki i krzywe nóżki są powodem jego kompleksów i, nie zawsze miłych, komentarzy, ale to naprawdę miły króliczek. Zawsze uśmiechnięty i elegancki (nigdy nie zapomina o muszce!), nie przeszkadza mu że zamiast ogonka ma guziczek i kocha siedzieć w miecie, przez co pachnie świeżo cały dzień. Poznajcie Pana Królika!



Królik nie znalazł jeszcze domu. Póki co mieszka u mnie, a jeśli nikt go nie pokocha nie będę płakać bo mimo jego niedoskonałości bardzo go lubię!


9 komentarzy:

  1. Czasem to,co niedoskonałe kocha się jeszcze bardziej, króliczek już jest i należy go kochać! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny Pan Królik. Inny niż wszystkie, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Królik to pełna profeska w wykonaniu :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawny i bardzo sympatyczny ten Pan Królik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten królik, bardzo mi przypadł do gustu! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...