piątek, 5 maja 2017

Moje malowanie

Dzisiaj coś czego dawno nie pokazywałam na blogu, troszkę mojego malarstwa. Malowania i rysunku uczę się od kilku lat na różnych kursach, chyba nadszedł czas aby wyjść z moimi pracami na zewnątrz. Chociaż już zdarzało mi się pokazywać moje obrazy, rysunki i grafiki na kilku wystawach a niektóre obrazki znalazły nowych właścicieli. 

Tym razem malowałam farbami olejnymi, to rzadkość ponieważ mam na nie uczulenie. Ale z braku farb akrylowych użyłam olejnych, a zamiast pędzla w ruch poszła szpachelka. I tak na płótnie  (40 x 50 cm) powstała saksofonistka. A w głowie powstaje cały cykl muzycznych obrazów... zobaczymy co z tego wyjdzie ;)


A jeśli chcecie zobaczyć obrazy, które już pokazywałam na blogu to kliknijcie tutaj.
Więcej moich prac pokazuję na Instagramie.


9 komentarzy:

  1. Powiedziałabym, że to dzieło wielkiego artysty! Jestem pod wrażeniem talentu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa!

      Usuń
  2. Piękna praca! Ja zawsze malowałam olejami, a teraz zaczynam przygodę z akwarelami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja też zaczynam przygodę z akwarelą! Ale jeszcze nie radzę sobie z nią za dobrze :)

      Usuń
  3. Podziwiam Twoją twórczość na IG:) Masz talent! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW mega :) :) Ale masz talent :) Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...